Hiss & Diss

Hissar! - 
- Smoothie -  Det är ju så jääääkla mumsigt alltså! Dessutom nyttigt. Alltså på bloggspråk: LoveIt
- Leenden - Det behövs verkligen nu såhär i vinter tider. Ut med duckfacet och in med leendet lixom!
- BarnÅh vad jag älskar att vara med barnen nu på dagarnan. De är så underbara och de förgyller verkligen min dag. Dom är så jäkla roliga och nyfikna på allt. Älskar de!
Dissar! 
- Victorias Secret bodysplash Deras dofter är helt underbara! Men tyvärr sitter de inte i länre än en timme. Dessutom har båda min 2 bodysplashflaskor gått sönder.
- Nationella proven - Det känns som om vi har fått vara testkaniner för de nya nationella. De är jätte konstiga tycker jag. Blää!
- Otacksamma människorJag stör mig så enormt mycket på otacksamt folk! Bara man håller upp en dörr borde man ju lixom få ett tack. Lär er folket!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback